W Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku funkcjonuje telefon informacyjno-interwencyjny dla osób i rodzin będących w sytuacji kryzysowej, w tym doświadczających przemocy.
Udzielamy doraźnej, bezpłatnej pomocy:
Założenia dotyczące etapów pracy w zakresie dyżuru:
Przeprowadzamy rozmowy wspierająco – informujące. Udzielane są one przez specjalistów pracujących w OIK, wg potrzeb osób będących w kryzysie. Specjaliści oferują informację o sieci profesjonalnej pomocy, mini edukację, wsparcie i poradę. Po pomoc może się zgłosić zarówno osoba doznająca przemocy, jak też osoba stosująca przemoc, świadek przemocy w rodzinie. W przypadku zagrożenia zdrowia i życia osób będących klientami, Ośrodek Interwencji Kryzysowej ma prawo i obowiązek podjęcia działania z urzędu nakierowanego na zapewnienie bezpieczeństwa bez konieczności wyrażenia zgody przez osobę w sytuacji zagrożenia.
DYŻURY TELEFONICZNE KWIECIEŃ 2021 r.
|
GODZINA |
TELEFON |
|
15:30- 21:30 |
786 903 108 |
|
PONIEDZIAŁEK |
|
|
5 IV |
Natalia Fąkowicz-Klemp |
|
12 IV |
Małgorzata Jarosz-Kozioł |
|
19 IV |
Małgorzata Jarosz-Kozioł |
|
26 IV |
Małgorzata Jarosz-Kozioł |
|
CZWARTEK |
|
|
1 IV |
Nina Ranachowska |
|
8 IV |
Iwona Sysik |
|
15 IV |
Natalia Fąkowicz-Klemp |
|
22 IV |
Natalia Fąkowicz-Klemp |
|
29 IV |
Iwona Sysik |